Liten uppdatering i höstmörkret.....

Usch va tråkigt allt är när det bara e grått ute!
Milton har iaf kommit in e ett stadie där han inte sover , gnäller massa och ska bara vara hos mig hela tiden , han ska sitta på min höft vart jag än går. Förgrömade unge....
Han är 9 månader den 14:e , helt galet. Om tre månader var det ett år sen vi låg inne på BB med värkar i 700 och väntade förväntansfulla på att en liten bebis skulle komma till världen.
Vart har det här året tagit vägen? Han har ändrats så himla mycke på så himla kort tid. Han vill inte alls vara mammas lilla bebis längre , han ska fara omkring o göra allt han inte får göra...kablar o dosor e de mest förbjudna o roliga.....
Han sitter upp själv , och sätter sig upp själv om han ligger ner , han drar sig/halvkryper omkring , ställer sig upp i sängen osvosv... STOR POJKE NU!
Och som ni kanske sett, (på tal om nått annat) så håller jag på och blonderar mig. Ska dit igen den sista november , och då blir det helt ljust :D:D
Men nu ska jag dra mig mot stallet...typiskt , milton somnade precis....
Men vi hörs senare kanske!







Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0