Jag och min tur är igång igen....

Det är nog inte meningen att jag ska ha elektroniska prylar för allt blir tamefanimej pannkaka.
Tro på fan att min data ännu en gång pajjat... Så bloggens utseende kommer förbli tills hemdatorn är igång igen , och tills dess kommer jag uppdatera så mycke som möjligt från brorsans.
Min vanliga tur alltså....
Men jag har faktiskt nånting stort att berätta....
MILTON KRÖP FÖR FÖRSTA GÅNGEN IGÅR!
Kom upp till mamma och satte honom på golvet i köket och började små tjafsa med lille bror , och mitt i allt skriker jag rakt ut , MILTON KRYPER , KOM FORT!
Så lill plutten löste alltsom vanligt , och jag är super stolt över honom!
Min lilla plutt börjar bli stor!
Hjärtegosse.

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0