ibland så!

Ja , jag e ju lite egen av mig...
De va ju inget vidare väder här i östergötland idag kan man ju inte påstå..Men jag tog mig i kragen och gick ut med  Milton i lekparken och gungade endå!
Vi va dom enda som va ute kan jag lova....
Gick en lång promenad också , så hamnade i skogen , där jag passade på att fota Theo lite , så dom bilderna kommer imorgon!
Skulle ridit både Athena och Giggan idag med , men vart lite strul på hemmafronten så blev inget. Tar de imorgon isället och då ska jag lyckas få en bild med Athena också tänkte jag! :)
Theo har kommit på att Miltons babysitter är väldigt skön att sova i , så nu tar han tillfället i akt o sova där...
Försmak på höstfotograferingen på Theo!
Milton gungar!

Kommentarer♥
Postat av: Anonymus

hej jag läser din blogg då och då och undrar är det svårt att komma igång med skolan:nationella prov, läsxor,pro.

för det är jobbigt för oss andra men det måste va dubbelt så jobbigt för dig är det svårt?1

2 vad är theo för ras:)

2012-01-17 @ 16:24:52
Postat av: frida

Hej!

Ja , de e rätt tufft , just nu är de som jobbigast eftersom jag ligger efter nu i tre ämnen.

Men samtidigt så tror jag att jag får mycke mer gjort i skolan under dom tre timmarna jag är där , än kanske vissa andra som tänker att dom har tid på sig och snackar med alla kompisar istället. Jag MÅSTE ju fokusera varenda liten minut , har absolut inte tid med annat. Plus att jag aldrig haft svårt för skolan , så de e väl en fördel också. :)

Theo är 95% chihuahua och 5% shipperke :)

2012-01-18 @ 12:30:02
URL: http://fridaelinor.blogg.se//





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0