Förbannade landsting...

Skulle varit med Milton hos tandläkaren för första gången idag kl 10:00.
Och jo vi kom dit 5 i och anmälde oss.
När det gått 45 min började både Milton och jag bli otåliga så jag gick fram och frågade vad de höll på med eftersom de låter en nio månaders bebis sitta och vänta i 45 min.
Svaret jag fick var att vi skulle vara där vid elva.
Mitt svar : men snälla du , ni skickade ju hem ett papper där det tydligt stod 10:00.
Jag e ju inte dum , lite koll har jag ju , om ni ändrar tiden e det ju bra om ni informerar mig om det.
Expediten: ja men jag kan inte se en ändring så förstår inte vad de e som kan gått fel.
Men ska ni vänta lite till , till 11 eller vad vill ni?
Mitt svar : Nehe du , jag tänker inte sitta här en minut till , och inte han heller , nu har vi suttit här tillräckligt länge pga att ni gör missar som vanligt. Du får boka en ny tid och se till att hålla den.
Usch , blir så trött på landstingets vårdcentraler etc.
Men nu fick vi iaf en ny tid den 1 dec , halv elva så vi får väl se hur länge man ska sitta o vänta då........

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0