bruna linser o blondt hår...

När jag fick nåns bortappade gröna fingrar så tog nog den med sig min energi....
Usch va trött jag vart.
Skulle lagat mat hos mamma men satte mig på en stol o halv somnade med milton kravlandes på fötterna o Theo i knät.
Så mamma va gullig nog och köpte med sig mat!
Tack <3
Skulle pluggat en timme idag också men de slank ur händerna de med.
Tar igen det imorgon ...om energin kommit tillbaka....
Har man tur så sover Milton ikväll iaf. :)
Han sitter och nyper momo nu....hehe . Skit unge :)
Har ridit Giggan idag med , de går bättre och bättre!
De e så himla kul när man gör framsteg dag för dag , man ser verkligen att de släpper mer och mer hos henne.
Imorgon blir det en sväng med henne igen , och Athena , Lizettes ena häst.
Ska börja rida henne också imellanåt. Hjälpa till och hålla igång henne.
Så det blir också kul! :)
På tal om något annat , de måste vara antingen väldigt lätt eller väldigt svårt att köpa julklapp till mig i år , har tre saker som e det enda jag önskar mig , ett nagellack , en tröja och en dior parfyrm som tagit slut precis , Dior Addict heter den. Världens goaste parfyrm , den blir verkligen ett "addict".
Men iallafall , ska se om jag kanske får in en bild på Athena imorgon , ska försöka hinna fota Theo bland löven ockkså tänkte jag , han smälter ju in bland dom så det kan bli kul att se. :)

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0