va äre frågan om?

Shit my god , e helt slut....?
Jag har ju  fan inte gjort nånting , borde ju va hur pigg som helst , men icke .
Kan knappt gå heller  , mina höfter gör as ont , mina vrister gör as ont , det känns verkligen att vi sprang runt som idioter i lördags.
Igår kände jag ingenting , men idag...fyfan.....

Nu har jag iaf städat lite grann här , ska bara dammsuga. Badat Milton , gjort honom iordning , duchat , gjort mig iordning , men fyfan för mitt hår säger jag bara. Hade ju det uppsatt i bulle igår , plus att jag inte flätade det när jag skulle sova i lördags , så nu e det typ rishög......FINT..NAAAAAT.
Ska beställa nytt tills den 20:e tänkte jag.

Asså shit , jag får seriöst panik. Det e typ 5 veckor kvar av skolan , o jag har sååååååååååååååå mycke o göra!
Fan alltså.
Tänkte snacka med mina teknik&hemkunskaps-lärare  , ska se om jag kan ta med Milton och gå på dom lektionerna vi har i hk & teknik , det e ju hk en gång i veckan o teknik 1 .
Vi har ju bara dom ämnena den här terminen , och fixar jag inte det så har jag inget betyg i dom när jag går ut nian.
INTE BRA.
Resten får jag väl ta ikapp på sommarlovet , men måste ju få ta med Milton för mamma jobbar ju. Så det beror på det....
Men han charmar ju dom flesta , då det borde ju inte va några problem ;)

Fick tid kl 11 på torsdag o sätta in p-staven iaf. Efter det bär det iväg till Sthlm & min kära syster!

Om en stund ska jag väcka Milton och klä på honom , så ska vi gå o hämta ut pengar , sen till konsum o fylla på min mobil , efter det till Östenssons o handla , sen hem till mamma o börja med maten.
Nånstans därimellan ska jag möta upp min lillebror också. :)

Jag har världens dilemma(STAVNING?!) när det kommer till att välja ut avslutningsklänning.. :O
Hittat massa fina , men vet verkligen inte vilken av dom jag ska ha.
Ska prova massa när vi kommer till upp i helgen , så vi får väl se då!
Undrar hur Milton kommer reagera på att träffa alla barnen , han va ju så liten sist o förstod inte så mycke , plus att det va bara två av dom som va här då , 2 av 4.
Så det ska bli kul!

Nej , nu ska jag försöka få tag på bror , sen blir det som sagt ut!

Dagens outfit kommer senare.

PUUUSHEEEJ





Nybadad Milton sitter o spekulerar med benen i kors. :D <3

Kommentarer♥
Postat av: Malin

jag måste bara få säga att du har världens finaste son! sötare pojke får man ju leta efter! :)

2011-05-02 @ 21:22:56
Postat av: Elin

vi har teknik en gång i veckan ^^

2011-05-02 @ 21:37:58





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0