uschi .

Jahap , skulle gå o ta ut pengar , så står det : medges ej av din bank.
Jag bah " whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?!"
Så det blev att gå hem o ringa försäkringskassan , (prata med nån as otrevlig kärring) och fråga varför jag inte fått några pengar , och jag fick som svar att dom kommer på onsdag...ONSDAG lixom , jag har fan inga cigg , eller nånting.
APA också.
Iaf , sen så sprang Andreas till affären o handlade , så började jag göra mat sen.
Haha btw , Andreas kom hem o bah : asså alla kommer fram till mig o tjatar om att min syrra e så jävla snygg , det e fan as jobbigt , kan du inte bli ful..?
Haha , gullig lillebror ;)
Btw , sen kom mamma hem oså åt vi och jag hjälpte henne fixa hennes hamsters bur. :P
Han e fan galen hennes hamster , :P
Jusste , fick nya jeans av mamma också :D Kommer bild sen imorgon eller nått.

Imorgon ska jag va klar till halv elva för då ska vi med mamma in till Mjölby.
Efter det vet jag inte vad vi ska hitta på faktiskt.
Hoppas på bra väder så man kan va ute o gå lite utan att frysa ihjäl.

Btw , fick ett samtal att "en jag inte nämner namn på " åkt in på sjukan :O
Uschi , dom måste ta reda på vad det är för ngt!
Hoppas du kommer hem snart!!!!!!!!
<3

Det e fan bland det värsta som finns att ligga på sjukhus , hatart verkligen.
Man e fan as ensam , och blir super deprimerad.
USCHI!

Fan , kom på nu att jag inte har nån väska att packa mina grejer i tills på torsdag :O
FUCK :O
Icke bra :O
Måste klura på det där....

Jävla skit bredbandsbolaget också , nu funkar inte min boxer :O
Så har inga kanaler :O
KUL, sitta o kolla på 1 , 2 , 4:an lixom :O
NAAAAAT.


Nej nu ska jag fan gå o lägga mig , har endå inget att titta på :O

Puuuuuuuuushej!

Nu ser man ju inte så jätte mycke , men ah , "dagens outfit" iaf.



Ser fan as blek ut också , men det e jag faktiskt inte!

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0