usc o fy o blä

Vafan , varför ska det va sånt här skitväder jämt för?!

Vi gick upp vid 7 och så gjorde jag iordning Milton , mig själv , sen började packa lite smått inför imorgon.
Pratade med ****** , krya på dig ! (L)
Och ätit frukost.

Hovslagaren kommer i eftermiddag så blir till o vara i stallet ett tag.
Måste handla också , uch va jobbigt :(

Ska bli så himla skönt o komma härifrån ett tag iaf! Håll tummarna att jag hittar en fin avslutningsklänning också!

Måste bara säga att fyyyyyyyfan va tråkigt BigBrother har blivit. :O
Det finns ju för fan inte enda rolig människa kvar i huset :O
Jo , gurkan, men han e ju inte rolig när alla andra tråkmånsar e döööööööötrista :O
USCH.
Kul o kolla på menar jag....NAAAAT.

Asså jag känner att jag e helt tom på fantasi nu för tiden, jag har fan aldrig nått att skriva om :O
Förut kunde jag skriva hur mycke som helst , men nu e det stopp :O
Måste va vädret......

Men nu ska jag ut o ta en cigg , sen blir det no soffan en stund!

Puuuuushej



Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0