trååk!

Omg  , typ tråkigaste dagen hitills ?
Gosh.
Får panik, måste hitta på något!
Innan jag dör...

Vi va iaf på donken förut , drack milkshake , mumma!
Men sen dess har det fan inte hänt mycke..
Asså jag seriöst ruttnar fast här snart :O
usch måste göra nånting :O

Milton ligger här o räcker ut tungan i sömnen , så söt :D

Hungrig som fan e man också....sitter o käkar godis...OJ va nyttigt...NNNNAAAT.

Blir 17&20års fest nästa helg då , kan nog bli kul tror jag! <3
Med dom bästa också!

Letar ny minigris , den här gången ska jag nog ha en liten pöjk :)

Nej nu måste jag fan röra på mig , kryper i hela kroppen känner jag.

Puuuuussålänge!






Bilder till en modelltävling , vad tror ni ? Tagna idag :)

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0