tjoho , synne e bäst!

Nu har mitt hjärta vart här! Synne älskling kom hit i några timmar , saknat henne massor!
Hon , jag och Milton såklart ,drar till motala en sväng imorgon med! Kul , mina bebisar!
Sofia kom förbi en sväng också! Söta Sofia! <3

Va ju på konsulationen också , gaaaaah :D
Operation den 18:e augusti!!!!!!!!!!! Sillisar , here I come! ;*

åååh , älskar mitt hår idag , d e fan PERFA!
Tvättade de ju imorse , och nu känns d som om d e mitt riktiga hår , alltså kvaliteten!
Loove vafan  , så nu blir d INTE till att ta ut extensionsen , funderade ju på de ett tag , men nej , nu får dom va i ett tag till! Puusss på det!

Idag har jag käkat en isärplockad kycklingrulle med händerna , och pannkakor med händerna , känner mig som en 3åring eller ngt. De går inte att äta med bestick , absolut inte gaffel :O
Får typ lägga inmaten i ena sidan av kinden och försöka tugga så gott de går :P
Tuggar som en jävla kamel , och de här e fan ENDA gången jag tuggar med öppen mun! Hatar när andra folk gör det , men just nu känner jag bara att jag kan inte äta annars. De går verkligen inte!
Usch o blää.

Nu e jag sjukt kissnödig känner jag , så ska nog gå o kissa , sen blir de en rök!
Har dissat BigBrother nu , usch va tråkigt , hur fan kan man skicka ut Gurkan? :S
Usch!
Sen blir det smörja in sig , tvätta av smink , och fläta håret och sova!
Milton sover redan plutten , han tyckte de va skit kul när Sofia busade med honom , hha han skrattar med ljud nu! Så sjukt söt älsklingen!
Men puussssssiaf!


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0