That's the way it always go down.

Godmorgon!

Fyfan säger jag bara , Sabina stannade kvar och sov här inatt (KUUUUWL , men drf jag inte bloggat förrens nu) och vi satt o snackade till typ halv fyra , och så skulle Milton ha mat vid halv fem , så jag gick upp o gjorde mat åt honom , och gick o la mig igen , tänkte lixom att "ah men nu e det ju lugnt" .
HAHA , NNAAAT kan jag ju säga , han har vart grinig HELA morgonen så jag har fått sova typ en och en halv timme inatt.
Visst e det väl mitt fel att jag inte gick o la mig förrens halv fyra vah , men Milton brukar inte va såhär grinig.
Han brukar kunna sova till åtta iaf om han få sova bredvid mig , men nej , inte idag. Då skulle han promt gå upp....
Såhär e det ALLTID.

Ska ju lixom in till Ljunkan idag o vara nagelmodell , vid typ 3 , så måste ju va lite klar i huvvet iaf, kan ju gå i sömnen lixom.

Usch , jag har fått skit mycke problem med hjärtat , igårkväll fick jag hjärtklappning och vart jätte yr i huvvet .
Alltså så pass att jag nästan ramlade omkull.
Jag kan få sådär om jag reser mig för snabbt tex , men nu stod jag stilla och det blev så endå.
Och sen när vi gick o la oss så kännde jag bara hur jävla ojämt mitt hjärta slog , jag kunde lixom känna hur pulsen försvann ett tag och hur trött jag kände mig dom där sekunderna.
Det va skit äckligt , jag trodde fan att jag skulle dö alltså.
USCH.

På torsdag kommer Cec hit btw , kuuuwl! Har inte sett henne sen söndag förrförra veckan!

Nej men nu sover ju faktiskt Milton , ska nog gå och lägga mig en liten stund nu igen jag med.

Vi hörs sen!
Puuuuushej!

Jonathan&Nathalie

Det va så synd , för dom pussades precis , men så hann jag inte ta kort och Nathalie ville inte ge brorsan en till puss så det blev inget.

Nathalie så himla söt , hon satt i den där lådan och lekte . Jag som vanligt hade för seg kamera så fick bild när hon va påväg ur , men skit söt va hon iaf!

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0