tänk inte äns tanken.......

Idag är jag på sämsta humöret , retar mig på allt ,så våga för fan inte hålla på o kommentera anonymt och bitcha upp er. Jag säger bara de alltså.
Alla chiuauor har taggar , och idag är dom utåt!
Klockan är nu 05:26 , har var vaken i ca 2 timmar.
Milton har hysteriska anfall o vägrar ligga i sovrummet........
Så jag får sitta här o gunga.....gunga.......gunga honom.
Grejen e att han bara går upp tidigare o tidigare.
Från början va de ju vid 7 han inte längre ville sova , o d va helt okej tyckte jag.
Sen vart de vid 5 , lite mindre okej , och nu börjas de vid halv 4 , verkligen inte okej.
Ska jag gå upp varje morgon vid 3-halv fyra , då går jag ju in i väggen snart.
De funkar ju inte.
Men vafan ska man göra.........

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0