sorrrrrrrry.

Jag e sååå ledsen att jag inte bloggade mer igår sen.

Men Cec&Synne kom ju iaf hit vid typ 6 eller ngt , så vi satt o fikade och pratade massor!
Haha , synne " nej dom har ganska stora faktiskt " xD
Aja , vilket fall som helst , så va det skit kul iaf!
Imorgon blir det att möta dom och dra sig mot Biiina&Karro!
Haha , alla ska åka moppe , så funderar på att försöka få igång min moppe! Haha , kommer där med stilettklackar och klänning , moppehjälm o moppe!
Vilken syn! Haha , nej men de skulle va skit kul! Har ju inte kört min moppe sen i vintras!
De e ju bara det att den inte funkar som den ska......man kommer upp i typ 25 km/h och då dör den.
Någon som har lust att komma hit idag och ta en titt på den? Va d e för fel?

Iaf , alldeles strax ska jag göra mig iordning och gå till mamma.
Ska sola , känner mig lite efter här , Cec&synne e skit bruna , så kommer jag och känner mig fett blek i jämfört med dom :O iaf på benen . :( Så blir o sola lite längre idag! Haha.

OM dom har tid på kliniken så gör jag tuttarna i juli istället! Vet inte om jag har sagt det redan men endå! Och på måndag , inte veckan som kommer nu , men den efter det ska jag ju på konsulationen! Bara ca en vecka kvar!!! WIIIIIIIIIIIIIEEEE!!!!!!
Ska fråga om dom gör silikon läppar också , för då ska jag fan göra samtidigt tror jag.
Tråkigt att vänta ju!
ÅÅÅh , ska bli så sjukt kul!

Och på fredag nästa vecka , runt nio på morgonen kommer bussen så då åker jag , Synne , Cec , Elin och Felicia in o piercar tungan! Fast Felicia e bara med som stöd , men endå!
Kul!

Aja , puussssspådet ni!

Snygga läppar!

Natacha peyres silikon e nog bland dom snyggaste jag har sett gjorts iaf! Så ska dom va!



Kommentarer♥
Postat av: F

är det inte dyrt att plastikoperera sig? :)

2011-05-13 @ 18:22:20
Postat av: Anonym

hej! träffar milton sin pappa någon gång, lr är han helt ute ur erat liv?

2011-05-13 @ 18:44:17
Postat av: Emma

Håller helt med Natacha peyres tuttar är skit snygga ;)

2011-05-14 @ 13:49:15





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0