sådärja!

Nu har Synne varit här , vi tog varsit glas rosé och en cigg innan vi gick hem till mami och lagade mat!
Haha Synne , skönaste tjejen , hon bah "hallå kan du laga potatis?! :O kan du laga mat? :O"
Och sen bah "ska man ha kryddor på ? åh jag får prova! Erkänn att du kryddar bara för att d e kul?! :D"
Hahah , MIN bebbi!
Milton e helt kär i henne , han bah skrattar åt henne :D SÖT.

En viss FILIP hade tydligen sett oss på stan fick jag höra , men endå kom han inte och hälsade?
Gosh , så kan man ju inte göra! :O Så nu vet ni de , om ni ser mig , kom då fram va! :O ;)

Min boxer (tv kanaler) har lagt av.. asså jag e sååå trött på all elektronik här hemma...sanslöst.
USCH , äckel grejer..

Jag har fan blivit KONSTANT hungrig , skulle kunna äta nånting typ hela tiden :O
SICK , tur att jag har typ tomt på godis o chips osånt , så slipper jag bli tjock iaf! :D

Asså vafan kan folk sluta logga in och ut hela tiden på FB när man chattar med dom eller? Får skriva om allting typ 711122324 ggr. ÄCKEL.

Snääälla rara nån , ka någon komma med en islatte åt mig? JAG TÄNKER INTE SLUTA KLAGA FÖRRENS JAG FÅR EN.......





mumma!

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

Är inte du bara 15??? Vem langar?

2011-05-31 @ 14:27:06
Postat av: Frida

D e ju alkoholfritt? daah?

2011-06-01 @ 13:17:27
URL: http://fridaelinor.blogg.se//





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0