omg vilken dag!

Jahap , idag har man skämt ut sig totalt iaf!
Gick på bussen och bah "vafan , vart e Synne?" , och typ smsa som en galning till henne , tänkte att hon kanske satt längre bak eller nått.'Sen typ 5 min senare så smsar hon och bah "jag missade den! :O "
Jag va lixom påväg till motala redan då.........KUL!
Så de blev att gå runt där inne helt själv! Min största fasa typ , gå ensam bland massa folk. PINSAMT.
Iaf , hitta lite saker!
Men sen när jag skulle till JC och fixa en sak , så kommer jag fram i kassan och inser att dom inte tar bankkort.
Så jag fick springa ut o leta efter en bankomat , och påvägen dit gick jag förbi en utservering , där de satt massa ungdomar som glodde som fan. Jag hämtade ut pengar och gick tillbaka (uppmärksamma att jag gått förbi ungdomarna två ggr) sen när jag komemr in i kassan på JC igen så inser jag att jag tagit ut för lite pengar , har med andra ord räknat helt fel...........de va bara att gå tillbaka till bankomaten en gång till!
Så då hade jag gått förbi undomarna 4 ggr och dom började nu prata om mig....
Sen när jag äntligen kom ut ur JC och skulle ner till bussen insåg jag att jag va tvungen att gå förbi ungdomarna ännu en gång för att hinna med bussen. vafan lixom......... Och den här gången skratta dom allihopa åt mig , och vissla o grejer. De va ju uppförsbacke också , snacka om motion! USCH , nu hoppas jag att de kommer vara värt allt de där!

Iaf , sen så kom jag hem , tog lite bilder på grejerna jag köpt , gjorde en snabbcheck på alla bloggar och sen drog hem till mami och gjorde mat!
Nu har jag vart hemma en stund, sett på grey's anatomy och lite , funderar på att göra chokladpudding!!
MUMMA! Chokladpudding & vispgrädde , mmmmmmmmmmmmmmmhh.

Efter det blir de en cigg och sen listerine och tanborsten , lägga Milton och sen min säääääääääng! Efterlängtad!

Puuuuuuuuusssssss



Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0