ojdå

Jag gömde bort att blogga ju! Usch o fy på mig!

Iaf , fick "sovmorgon" idag , Milton vaknade typ två ggr i timmen från och med 5 , men fick ju sova därimellan iaf , så vi gick upp vid halv tio!
Gjorde iordning honom , tog en cigg och ställde mig och diskade!
Efter de blev de till att städa mer här , så nu ser de någolunda ut iaf!
Synne ringde också och hade skit tråkigt , så hon kommer hit om några minuter! Bebbi , <3
Gjorde mig iordning lite snabbt också , och sen vet jag inte vad jag har haft för mig som fått tiden att gå!
Fixat iordning playlists på Spotify....

Blir eventuellt att ta en cigg och snacka lite skit med Dahlqvist & Adam om ett tag , får väl se om dom orkar ta sig hit (:

Förmodligen till motala på torsdag och fika med Daniel också! Kul!

Asså jag HATAR mobiler , nu e fanskapet paj igen , jävla äckelhora säger jag , vafan lider den av lixom..?!
Nu kan jag inte ringa , kan smsa IBLAND , och så ringer den folk helt slumpmässigt , ÄCKEL.
Jag e såå galet trött på skiten.....Gaaaaaahwhhh.

Fick en chock när jag såg att Kissie "stöttade" Mikaela , hon som e lika gammal som mig och har dottern "kelly" .
Kissie har ju typ alltid haft värsta mycke imot unga mammor , typ tyckt att vi e "äckliga" , men hallå , syns de att vi har barn eller? Mötte du mig på stan utan att veta vem jag e skulle du ju inte tänka"hon ser ut att ha fått barn" .
Men hon verkar ha ändrat uppfattning u , kanske beror på att Micha e jäkligt känd? ;)
Vem vet , inte jag iaf!

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0