nehj nu orkar jag inte mer.

Fyfan för Miltons humör säger jag bara ...
Usch , hans jäkla tandebissingar som kommer.
INTE KUL!
Han har vart SKIT GRINIG i flera dagar nu , och sover inte mer än typ 10 min , sen vaknar han o gnäller igen.
Fick sova 2 timmar inatt lixom .
E helt död.
Och nu har han vart såååååååååå tjurig .
Måste köpa flytande alvedon och badda hans tandkött med  , hoppas på att de hjälper , för såhär kan man ju inte ha det. Grin hela dagarna o hela nätterna , ingen sömn alls.
Då går man ju fan in i väggen snart.

Nu har jag iaf gjort naglarna :)
Dom blev jättefina , men fuck så ont de gjorde :O dom bränner ju fast gelén och FI**A säger jag bara , horunge va det gjorde ont.
INTE BRA.
USCH.
Hoppas verkligen Sofia blir godkänd nu iaf!

Imorgon blir det att träffa Carro ett tag , och på torsdag komemr ju Cec :D
Fredag vet jag inte vad jag ska hitta på , men lööördag blir det skojj kan jag lova! Sabina&Karros 17&20års-fest!
Wihie :)

Men seriöst , snart så däckar jag , jag har fan inte vart såhär trött sen förlossningen...
Så nu har Milton äntligen somnat ,  så nu ska jag föröka lägga över honom i sin säng , sen ut o ta några natt-bloss osen soooova! Åh , underbara , ljuuuuva säng , här kommer jag!





vist ser dom äkta ut?! <3

Kommentarer♥
Postat av: charlotta

jätte snygga!

och de ser väldigt äkta ut tycker jag :)

2011-05-11 @ 22:46:40
URL: http://charlottaandersson.blogspot.com





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0