naaaaajs

Nu e man hemma efter stall , handlat och solning!
Annika följde med in på en fika så vi snacka lite skit :) haha  , trevligt! :)

Super skönt o sola iaf , har fan inte solat på typ en vecka.

Imorgonbitti blir det till att duscha o tvätta håret , sen packa det sista , göra sig iordning och in till Motala o sätta i p-staven!
Efter det väntar Stockholm!!!
UNDERBART.

Får ny vagn av sis också , ska bli jätte skönt , e så jävla trött på skiten jag har...
Och så blir det till att träffa farbror o hans familj också! KUL ! Har inte sett dom på ca 4 år....
Så det ska bli kul!

Nu ska jag se på bigbrother , vet inte om jag komemr kunna blogga i helgen , men lånar väl sis dator ;)

PUUUUSSÅLÄNGE iaf!

Skitskön låt btw!


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0