men vaa?

Jahap , nu går bussen till motala från mjölby inte förrens 16:20 tydligen , vafan?
Jävla cp östgötatrafike , igår när jag kolla gick den 15:26 och nu helt plötsligt inte alls lixom? :S
Men , vi åker väl då istället dåra!

Usch , äre nån som har lust o komma hit med en mixad kebab åt mig eller? :(
E fan skit hungrig  , har druckit en latte idag , igår åt jag en kyckling rulle och en pannkaka.
De va ju rätt mättande , men inte för en hel vecka....
Ska köpa en smoothie i motala tror jag, gott!

Nej ucsh , vafan ska jag göra nudå?..De här va ju inge kul.......



Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0