men för faan.

Asså , snäääääääälla , sluta fråga om Miltons pappa hela tiden!
Jag har svarat varje gång , och jag säger ju samma sak till alla.
Läs gamla kommentarer då om ni vill ha svar , jag tänker inte lägga ner tid på att göra ett inlägg om honom.
Aldrig i livet.
SÅ SLUTA FRÅGA OM HONOM.



Btw... Nu e vi hemma iaf , har vart hos mamma typ hela dagen.
Solat , umgåtts med bror o hans små kompisar en stund ;P , lagat mat , och lite sånt!
Men nu e vi tbx.
E fan skit trött! Men taggad såklart!
Har ju massor att se fram imot nu! WIIE :D

Mh , så kom jag på de att d e ju inte nästa helg vi ska till Stockholm utan veckan efter det.
Samma helg som Rasmus skulle komma hit , så vetifan vad jag ska hitta på....Vi får se!
Vill ju träffa mongot också! :D
Menmen , d e ju ett tag dit så hinner ju tänka lite på det!

Nu e jag iaf förväntansfull inför imorgon!

Kom på att jag glömde ta kort på presenterna till Cec&Synne , men dom fick iaf navelpiercingar från "Shee Shoo" i Stockholm.
Cec fick en rosa med nån spindel oshit på, och Synne en blå med krona och nån pärla.

Ni får tycka vad ni vill , men jag ska gå o smörja in mig , sen fixa mitt hår och efter det sova!
E helt slut , även att jag inte gjort något speciellt idag.
Menmen!

Puusssspåer , och godnatt!


Kommentarer♥
Postat av: jesper

fan va het du är :D<3

2011-05-13 @ 22:57:08
URL: http://youtube.com





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0