Kul! Naaaaaat.

Välkommen till mitt sömnlösa liv helt enkelt!
Har inte sovit på jag vet inte hur länge.....
Milton har vart grinig HELA natten , somnat till i två minuter och sen gallskrikit.
Snälla nån , gör så tiden går fort fäger jag bara. Han kan bli 1 år på en gång tycker jag. Lite lättar att handskas med.
Inget hjälper när han gallskriker , får panik.
Och så har jag ingen mjölk heller , så får inget kaffe.
Den här dagen spårar ur totalt.
Det finns INGET positivt idag.
Fuck också.........................................................

BTW , nästa år drar jag , Cec & Synne till Turkiet!! Wiiiiiie!! (ja, Milton ska vara hos mormor)

Nu vet jag iaf att jag ska upp till sthlm om två veckor. Funderade ju på att va hemma , men nej.
So watch out bitches ;)


Kommentarer♥
Postat av: Frida

Hej! Jag har en fråga, ångrar du såna här dagar att du bestämde dig för att behålla barnet? måste vara jobbigt när man inte får sova..



Du verkar vara en toppenmamma! & det är jättekul att läsa din blogg (:

2011-05-16 @ 11:49:01
Postat av: Frida

Nej , jag ångrar aldrig , speciellt inte för att jag inte får sova lixom , men därimot så tänker man ibland " jag skulle ha väntat" . "tänk va enkelt allt hde varit".

Men nej , ångrar honom gör jag inte!

Skulle bara vilja ha väntat ibland.

Samma barn , samma allt , bara nått år senare lixom.

Hade inte skadat.

puuss

2011-05-16 @ 13:12:19
URL: http://fridaelinor.blogg.se//
Postat av: rasmus.

sluta åk inte?

2011-05-16 @ 15:18:50





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0