käärlek!

Jag har en parfyrm jag verkligen älskar!
Paris Hiltons "heiress" . Älskar den verkligen!
Tyvärr är den snart slut :( Men då blir de en ny! För den kan jag inte va utan!
Den luktar verkligen så sjukt gott!
K Ä R L E K <3

Nu e man hemma iaf ,  Dahlqvist & ***** hit en stund , och sen gick vi o mötte upp Carro , jag hämtade ut pengar , och så gick vi till konsum, jag fyllde på mkitt busskort , min mobil , och köpte listerine (till piercingen på fredag) och efter de gick vi o satte oss vid dammen en stund och pratade. Mys! :)
Sen gick jag o Carro hem till mamma o käkade och va där ett tag.
Sen drog hon och jag va där i några timmar , solade och umgicks med mami :) <3
Sen skjutsade mami hem oss och så kom Sofia&Ante en stund. TREVLIGT! <3
Nu ska jag snart sova tror jag. E hungrig , men orkar inte äta , så får bli en cigg!

Nu sover Milton så sött , så ska ta o försöka göra detsamma!
Men imorgon väntar linköping!
Puusssspå de!

Natti ppl!




Enda bilden där jag o min bror e lika tror jag btw , ;P

Kommentarer♥
Postat av: sara

vad heter din bror? :)

2011-05-19 @ 15:35:25
Postat av: Frida

Andreas :)

2011-05-19 @ 23:02:31
URL: http://fridaelinor.blogg.se//





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0