jaha?

Ja , vad ska man säga om gårdagen......
Asså det va skit kul till en början.
Men sen så vart allt kaos typ.
Snuten kom o hällde ut folks dricka , jag tappade bort Cec , Synne & Lisa , det va iskallt , den ena va arg för det , den andra ledsen för det , Synne vart typ misshandlad av en jävla pedofilgubbe eller ngt , och kvällen slutade hemma när klockan va typ kvart i elva.
Vi va hemma hos Crille först , oså går jag ut i hallen o där kommer Sabina från ingenstans , fan , va så himla länge sen , oså skulle vi ju gått tillbaka dit , men så vart det ju inte då. Fan. Men vi tar igen det nästa gång bby!
KUL , min kväll ute o man e hemma vid elva o tänker tillbaka lixom bah : vafan , va skulle det bli såhär för?
Aja , tack för kvällen iaf alla , speciellt tjejorna!


Fan , måste fylla på min mobil också , massa bomba mig igår , men vafan , jag kunde ju inte svara :(

Jahap , blir till o sätta i min p-stav den här veckan förhoppningsvis , om dom har tid på mvc.
Skönt o få det gjort nån gång.

På torsdag åker ju vi till Stockholm och e borta tills söndag.
Jag , mamma , Milton & Andreas.
Ska bli kul!
Önskar man hade lite mer pengar o shoppa för där uppe bara....
Men det ska bli riktigt kul!

Och den här månaden ska jag ju på konsulation också!!!! Asså gaaah , ska bli skit kul!

Iaf  , lite bilder från igår :










Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0