Im back ppl!

Trodde ni att jag va så lätt o blev av med? ;)
DÅ HADE NI FEL !
Nu e jag tillbaka och nu blire bloggande igen!

Okej nu e man hemma efter en underbar helg i den saknade huvudstaden.
Det va så otroligt kul att träffa sis och hennes familj igen ! Och där uppe för en gångsskull!
Så skönt o komma iväg.
Åkte hem med en klump i magen igår, ville bara öpna dörren och vända o springa tillbaka.
Hatar den här jävla bondhålan.....

Jag missade dock min släkt på pappas sida , fick inte tag i dom tyvärr :(
Lite synd , hade velat träffa dom ! :(
Men vi får väl ta det nästa gång..

Det har iaf hänt lite under helgen nu! Sis upptäckte att Milton håller på att få två tänder!
"under framtänderna" om man säger , alltså under där framtänderna ska sitta.
Helt otroligt , jag bah : vaa? Nej men han e ju bara tre månader , han kan ju inte få tänder redan?
Men vissa barn föds tydligen med tänder!
Det förklarar ju varför han vart lite grinig på sistonde.
Och det märks att barn utvecklas snabbare när dom har tex äldre syskon runt omkring sig , Nathalie (sis yngsta) pratar som fan , och tydligt också! Hon e bara snart två år!
Och Milton har börjat skratta med ljud , och kan göra helt andra läten!

Iaf , det vi gjort i helgen :
Första dagen gjorde vi inte så mycke , mest umgicks med alla.
Andra dagen åkte vi in till stan och lämnade Andreas till sin pappa , shoppade lite och gick till den Italienska glassbaren "Montis" och åt hemmagjord Italiensk glass! MUMS!
Tredje dagen gick vi till "VäsbyCentrum" och shoppade lite , bla på "NewYorker" , det finns ju inte här!
Sen gick vi och köpte Kinamat och myste hemma.
Igår va vi först ute i lekparken med barnen och satt i solen osv. Sen va vi ute o gick en stund , och sen ner till Centrum igen och klippte grabbarna (superfina vart dom!)
Och sen gick vi hem igen , och käkade sallad , och dom andra pizza o kebab.
efter det åkte vi hem. :(

Jag lägger upp bilder på shoppingen senare.
BTW , har köpt presenter till Cec, Synne, Sabina&Karro!
Hoppas ni blir glada! Lägger upp bilder sen när dom har fått dom , jag vill ju inte avslöja innan dom har sett dom!

Idag kommer Sabina&Emma hit , ska bli skit kul! Träffade ju Sabina en pytteliten stund på valborg , hann typ säga "hej" , men nu ska vi fanimej babla!
Haha , :)

PUUUUS på det iaf!


På Montis!




Kommentarer♥
Postat av: Caroline

Menar du mig elr någon annan när du skrev "karro" ? :p <3

2011-05-09 @ 20:04:43
URL: http://sweetkkunghen.blogg.se/
Postat av: Frida

En annan Karoline som fyller 20 på torsdag

2011-05-10 @ 07:30:14
URL: http://fridaelinor.blogg.se//





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0