hjärtskärande.....;(

Usch , nu e vi hemkommna från BVC , tog en sväng föbi Östenssons också.
Det gick väl bra på BVC , men uuuuuuusch va han grät när han fick sprutorna..! :'(
Så grymt hjärtskärande.... :'(
Jag fick sitta och hålla honom när hon stack och tårarna bara sprutade på honom , mitt lilla hjärta :'(
Nog de hemskaste jag vart med om ....FY!
Så nu har han plåster på båda benen .....:(
Han e gladare idag mot va han har varit , hoppas de vänder nu med hans hysteriska anfall.
Inte alls kul när han bara skriker o gråter och de inte finns något som hjälper. Man e helt maktlös liksom.
Håll tummarna för att de blir bättre nu!

Nu ska jag sätta igång och städa här innan Cec&Synne kommer. E så sjukt glad att ni finns!
Senare kommer Sofia också! TREVLANS!

Åh gud , jag e sjukt skraj inför o pierca tungan alltså...........INTE KUL.
Men de e ju snyggt så in i helvete. Beauty is equal to pain. So true.
Bara två dagar kvar nu!! Fredagmorgon smäller det! Gaaaaaah.....
Kommer säkert ta en halvtimme för mig o få upp vagnen på bussen också.....
Men Milton måste ju följa med o hålla mamma i handen ju ! :D

Puusssssålänge , vi hörs senare!

Haha , Busan hemma hos mamma , hon snodde Miltons napp , hon har den exakt som man ska ha den också! Så söt!




Kommentarer♥
Postat av: Frida

Det gör faktist inte alls ont att pierca tungan! gör ondare när man biter sig :P haha. Och det är sjukt snyggt!!

2011-05-17 @ 16:30:46
Postat av: Annicka

Min fina lilla BUSIG!!!!

2011-05-17 @ 17:07:03





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0