Hemskt ledsen!

Ber såå mycke om ursäkt för att jag inte bloggat idag!

Blev lite stressigt imorse , Städa , bada Milton , göra iordning honom osånt.
Sen göra iordning mig själv och springa o möta Carro.
Så nu har jag vart med Carro typ hela dagen , vi gick o satte oss o åt , och jag vart jagad av ett jävla fucking bi .
Det gav sig verkligen inte! Jag e livrädd för bin , humlor osv , plus att jag e allergisk mot fanskapen.
Men det bara flög efter mig. Usch , vad jag skrek.

Sen gick vi iaf hem till mamma , och skulle sola , så Carro sprang hem till sig o lämnade skolsaker och bytte till shorts.
Under tiden så träffade jag Antonia&Johanna , trevligt! Hoppas vi syns på lördag!

Sen så kom Carro tillbaka och vi la oss i solen i typ 2 timmar.
Efter det gick jag o hämtade ut pengar sen gick vi hem till var sitt.

Nu har jag hittat kläder till lördag oså , funderar på att ta en skål med flingor eller nått.
E skit hungrig , har inte käkat mer än de lilla jag o Carro åt idag.
Så det blir nog det o en cigg och sen TV tror jag.

Imorgon kommer Cec också! Wiiiie! bibi!

Btw , jag o Carro har bestämt att åka in till lkpg nästa helg , för hon ska köpa lite avslutningsklännning osånt och så blir det nog en fika med Rasmus när vi endå e där!

Btw , min monokini har kommit! Bilderna e inte skitbra , men man ser lite iaf!







Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0