haallooo

Så!
Nu e det mesta klart inför imorgon!
Va ju som sagt i Linköping med mami idag , hitta ally möjligt smått o gott!
Lägger upp bilder imorgon!
Sen åkte vi ju iaf hem till mamma , åt mat , myste framför tv:n oså.
Efter de skjutsade hon hem mig , så nu har jag provat kläder till imorgon , blir ju två olika outfits , en till imorgon på dagen och en till kvällen , då väntar ju NKPG!
Milton har vart super underbar idag , han har legat i babygym också!
Tyckte han va skit kul!
Nu känner man en tand jättetydligt , så snart har han en tandebissing!

Men nej , nu ska jag sova!
Bloggar igen när jag kommer hem efter Motala !

Puuusssss&godnatt!

Imorgonkvälls outfit! Nya skor , ny "jacka/kofta".







Kommer bättre bilder imorgon! :)

Kommentarer♥
Postat av: jesper

Sjukt snygg

2011-05-20 @ 09:32:09
Postat av: Malin

Hej!



har precis börjat läsa din blogg och tycker att den är bra men jag har en fråga hur är din relation mellan Miltons pappa, träffar Milton sin pappa?

2011-05-20 @ 19:11:04
Postat av: Anonym

du där över , frida har xkrivit förut att hon inte vil ta upp det :)

2011-05-22 @ 09:31:41





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0