haaallÅ?

För alla er som inte fattade de så är videon en plojgrej.
Jag vill inte att ni ska tro att jag är en oansvarlig mamma som e ute o festar och sånt varje helg , för så är de verkligen inte. Jag skulle aldrig göra något som riskerar Milton.
Men därimot så e jag ju faktiskt 15 år , och har jag chansen att va en normal 15:åring för en kväll , så tar jag ju den!
Men detta händer INTE varje helg. Och dom gångerna jag e ute med mina kompsar en kväll så har mamma Milton.
Annars så när jag träffar vänner och man kanske går o käkar eller sånt så e han alltid med.
Jag har honom ALLTID.
Så om jag då kan få va ute en kväll och va som en normal 15åring till en viss del ,så gör jag de.
Men tro inga konstigheter! Och som sagt , detta händer INTE varje helg.


Kommentarer♥
Postat av: Weakzi

Var det folk som började klaga direkt?

Gud! Bara för man är mamma kan man ju omöjligt vara med sitt barn 24/7 - okej att man får välja bort massvis med saker, men ah. Riktigt tråkigt med alla som ska klaga!

2011-05-17 @ 13:05:02
URL: http://finest.se/weakzi





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0