gött mos!

Jahap , nu sitter jag o  Sabina här i vardagsrummet , typ helt döda , har käkat makaroner o smör nyss (typ de enda jag kan äta förutom vatten och drickyoghurt).
Milton ligger o sover nu så funderar på att ta igen timmes sömn till eller något , beroende på hur länge prinsen sover!
Cec stack för en stund sen btw.
Idag ska jag & Sabina typ ha myskväll , ska beställa hem pizza , kolla på film och bara va!
Sköönt!

Imorgon blir det konsulation , wiiiie , e sååå glad!
Ska bli sjukt kul!
Så imorgon kl 14:00 smäller det!

Känns som omdet typ bara e vi vakna , alla bara ligger o sover o e bakis eller? ;)

Men jag tänkte lägga upp lite bilder från fredags!

Cec&Synne

Inne i borgen

Cirkus mitt i stan i nkpg
Inne i borgen



Cec&jag

Kommentarer♥
Postat av: hej

hur lång är du? :-)

2011-05-22 @ 14:22:31
Postat av: Frida

Haha , jag e typ 160? :)

2011-05-22 @ 19:58:39
URL: http://fridaelinor.blogg.se//





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0