goodmorning sweden!

Tjolahopp allesammans!

Nu har jag duschat , tvättat håret (förhoppningsvis tog det åt sig lite av inpackningen) klätt på mig , gjort iordning Milton och snart ska torka håret o sminka mig , (fuck , tappade min make-upsvamp nånstans i lördags , tappade fan as mke saker :O ) sen packa ner det sista i väskan och så bär vi iväg!

Börjar fan bli lite nervös inför p-staven.....dom snittar ju upp huden en bit och sätter in den :O....
Men det ska väl gå bra.......

Jag vet en metod jag inte ska göra bröstförstoringen med iaf , och det är när dom gör genom naveln :O
FYFAN säger jag bara , jag satt o såg på "plastikDr90210" igår , och då gjorde dom det genom naveln på en tjej , och dom hade lixom ett rör som dom bara pressade igenom från naveln och upp under hud o allt va det är upp till bröstet.
Fyfan , det såg brutalt ut :O
Det ska jag INTE göra . Skiter i om jag får ngt litet ärr , hellre det en magen helt köttad :O

Jag känner att bloggen inte har kretsat så mycke kring Milton på senaste tiden ...
Ni tänker ju säkert bah : du har ju barn , måste ju finnas massor att berätta om honom , men saken är den att nu när han är så liten så finns det inte så mycke att berätta , i och med att han e så snäll också , han liksom bara är.
Det e klart vi myser oså , och vi e ju ute o går mycke , men det vet ni ju redan , men än så länge så finns det inte allt för mycke mer att säga om det.
Det kommer ju handla mer om honom ju mer han utvecklas , ju roligare blir det ju , ju mer händer.
Men just nu e han min lilla gosenasse :)
Men det ska bli kul o se hans reaktion när han får träffa alla sis barn!

Aja , mer om det senare!

PUUUUSPÅER!

Bästa på länge!


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0