fortfarande?

Jag har fortfarande ont i tungan , och nu e de snart en vecka sen!
Va e de här?
Asså de har ju blivit bättre , men jag vill att den ska vara läkt nu!
Sofias va svullen och hade ont i två dagar , sen kändes den inte.
Vafan lixom? Aja , de blir väl bra snart........HOPPAS JAG?!

Nu har jag iaf vart hemma hos mami och fikat , vart och solat (super najjjjjs) och hem igen & gjort mig iordning , så nu ska jag strax väcka Milton , för vi ska åka till Motala med snyggingen Synne! Vet aldrig vad vi kommer hem med för kul? ;)

Milton har fått in på rutin att han ska gå upp vid halv fyra. Nu har han vaknat kvart över tre-haövfyra i typ 2 veckor i sträck. Jag känner verkligen inte för att gå upp vid tiden varje morgon. Inte kul!.....

Men nej , nu ska jag slänga över lite bilder från mobilen !

Uppdaterar sen!
puuuuuuuuuuuuuuuuuussssssssss

Milton igår <3

Kommentarer♥
Postat av: Karoline

jag bara undrar, varför operar du brösten?? det är ju inte normalt när man är 15 år... fattar inte att din mamma kan gå med på det..

2011-05-25 @ 14:26:55
Postat av: Frida

Nej de kanske de inte e , men man kan ju inte vara som alla andra , eller hur? hur skulle världen se ut om alla va som dig till exempel , verkar ju jäkligt negativt i så fall.

2011-05-25 @ 18:41:49
URL: http://fridaelinor.blogg.se//





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0