Duktig chey!

Jahadå , nu har man allt vart duktig , stoooorstädat hela lägenheten , såhär sterilt har nog aldrig varit tror jag!
Men måste ha ju de lite iordning när man får hem folk!
Nu ska jag bara fixa hos "prosit" och dammsuga så e allt klart sen!
Jippie , ser fram imot imorgon!!! HIH!

Milton har börjat göra ljud typ hela tiden , asså han typ låter uuuuuuh" hela tiden när han inte "pratar" högt. Så söt!
Men inga tandebissingar har kommit upp ännu iaf! Dom känns men har inte stuckit upp mer .
Han har kommit underfunn med att han kan röra saker också! Han ligger och skallrar på "gubbarna" som hänger ner från babygymmet , så dom låter :) PLUTT! De går fort fram nu!

Åh , e så sugen på en "frappe" , men de finns ju inte o köpa nånstans här :( Får väl försöka göra en egen antar jag , typ göra kaffe med mjölk och socker och sen frysa in det , och sen typ spraya på grädde .
Men INTE samma sak :(
Skaffa ett kaffe-café SKÄNNINGE!
Fan , har ju ingen mjölk hemma heller kom jag på....apa också , måste springa o handla....Men de får bli imorgonbitti!

Sitter och ser på "klassträffen" på kanal5 , vissa e så omogna så dom måste visa att dom fortfarande har kvar sin "highschool" status , och kastar folks kläder i poolen och jävlas som fan. Vafan de va ju 15 år sedan, borde man inte växa upp och åtminstonde försöka komma överräns med gamla klassen , nej de första man gör är att sabotera och göra alla skitförbannade. Good work , keep it up and regret it later!


Hemskt ledsen att jag inte uppdaterat mer idag , har hållt igång hela tiden!
Sofia va här en sväng också och tog bort mina naglar , (gelén alltså) dom hade ju växt ut massa :)
Så har målat dom istället , ska sätta på lösnaglar imorgon , så då blir dom fina!

Nej , nu orkar jag inte sitta här längre! Hörs imorgon!

Pususssssss


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0