Dagens outfit!

Btw , nu e d bara en o en halv vecka kvar till konsulationen!
Och jag kanske gör tuttarna i juli istället för september! WIIIIE! Bara 2 månader!
PUUUUUSHPÅDT!




Kommentarer♥
Postat av: Anonym

undrar varför du vill förstora brösten. med tanke på att du nyligen fått barn så är du ju ändå ganska utvecklad där om man säger så. sen är du ju bara 96:a också, känns det inte lite tidigt, och vet man verkligen vad man vill då?



tycker dessutom att du är så himla fin ändå! så menar verkligen inget illa när jag undrar varför, och det är inte menat som någon bitchig avundsjuk kommentar utan jag tycker verkligen du är skitvacker med en fin kropp och så vidare! jag bara undrar :)



kram!

2011-05-12 @ 07:16:14
Postat av: Frida

Hej!

Asså grejen e den att jag hade MYCKE större tuttar innan jag fick Milton , och det känns inte alls kul med tanke på hur dom e nu.

Så jag vill ha tillbaka dom helt enkelt!

Och du , JAG vet vad jag vill , tro mig ;)

2011-05-12 @ 09:28:41
URL: http://fridaelinor.blogg.se//
Postat av: Anonym

jaha okej, då förstår jag! och jomen jag tror dig, jag vet att du är mogen och har förstått att det inte bara är kroppsmässigt utan även i huvudet. ville bara veta :) då får vi hoppas det går bra då!

2011-05-12 @ 14:21:54





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0