chacha!

Morning ppl!

Nu e både jag och Milton klara , ska alldeles strax gå ut och handla lite , och sen ta en sväng förbi mami som bjuder på latte! Mumma!
Efter det blir de att dra hem en stund och vänta på Synne! Sen väntar motala :)

Usch , jag ha sjukt mycke ågren för att jag inte ringt o pratat med mina lärare ännu..........
Ska ringa medans jag väntar på Synne tänkte jag. Usch , klump i magen!

Asså de e alltid så att när mitt hår blir perfekt och jag kan ha de utsläppt för en gångsskull , då blåser de åt helvete ute . D e fan storm idag. WTF lixom?
Apa till Östergötland säger jag bara .

Men nej ,. nu ska jag dra!
Hörs sen!

Puuussssss

Kommentarer♥
Postat av: Lisa

Tycker verkligen inte att du behöver operera brösten, dom är ju lagom till din kropp som dom är nu.

2011-05-24 @ 17:55:59





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0