baaaaabes , here we go!

Fuck alltså , nu mår jag som bäääst!
Har sjukt mke inplanerat nu!
Jag e såååå glad , jag e såå glaaad , jag e så glaaaaad!!!

Imorgon ska vi först till BVC, sen kommer Cec&Synne! puuuss , älskar er så sjukt mke!
Onsdag blire grillning eller ngt med Dahlqvist och kanske lite roligt folk!
Torsdag Linköping med mamma och shoppa lite!
Fredag - NORRKÖPING- med Cec , Synne , och massa sjuuuuukt kul folk!
Fredag- pierca tungan innan nkpg , SEXY.
Lördag- slappt , Daniel kanske kommer , puussss på de!
Söndag- soooooooooooooooola!
Måndag-KONSULATION inför tuttförstoring!!!! PUUUUSSSSS
Och så kommer Viktor hit o fikar nån dag nästa vecka! Kuuuuuuuul!
Torsdag nästa vecka- STOCKHOLM ,  till och med söndagen. Kanske grönan? FUN.
Veckan efter de ska jag nog umgås med Carro , min borttappade vän!
Och helgen efter det kör vi helt sinnes , - mini mami här barnledig en hel helg!!!!


Jag e såååååååååå sjukt förväntansfull !!!!
GOSH !!!

Idag träffade jag iaf Ebba en stund innan jag gick till mami . Mys!
Sen va jag ju som sagt hos mami , satt och snacka lite skit med bror o hans lilla gulliga kompis Lukas!
Sen åt vi mat oså , och åkte upp till stallet. Om ni visste vad jag saknar mina hästar! Helt sinnes!
Efter de vart de hem och sola! Lika skönt som alltid!
Sen kollade vi på nya säsongspremiären av Teen Mom 2 . Lika bra som förra!
Och sen vart de att åka hem och lägga Milton , sen sätta sig här!
Sofia skulle ha kommit förbi , men klockan vart så mycke , så de blir imorgon istället!

Ska alldeles strax sätta mig o göra en videoblogg , om lördagskvällen!

ÄÄÄÄÄÄlskar er!
Puussssssålänge!


Milton knubb :) <3




Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0