Alltid?

Godmorgon lovers , en besviken Frida här.

Nu har jag duschat , gjort mig iordning o lite sånt.
Ska ut o ta min morgoncigg nu! Kan inte röka direkt när jag kliver upp längre , mår skitdåligt då.
Så får gå o va röksugen ett tag innan!
Nu e jag sjukt nervös inför fredagens piercing! Tänk om vi verkligen inte kan prata! Pinsamt!
Och jag kommer ju sitta där o skaka som ett asplöv , vafan , dom säger att man ska slappna av , men då spänner man sig ju ännu mer :O  Aja , de går nog bra. Hoppas jag!

Om typ en timme kommer Dahlqvist hit , så ska vi gå o hämta ut pengar , handla , möta upp Carro , ***** , Stoffe och kanske någon mer filur , så drar vi oss upp o grillar !
MYYYS!

Imorgon väntar Linköping , ska köpa outfit till fredag och kanske nya skor?
Kolla på regntäcke till Giggish också!

Aja , vi hörs sen!

Puuusssssss



Jag Saknar Min Synne! :( <3

Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0