aj , crap , fuck , d gör ont.

Haha , mornmorn , här sitter man med träningsvärk i hela jävla fucking benen o rumpan.
Dansa nonstop i typ 3 timmar igår , va bah ute o rökte , sen körde vi igen!
Sjuuuuuuuuuukt kul kväll!
Tusen tack Sabina&Karro som fixade festen! Men aldrig me på p-liden tror jag , snutarna patrullerade runt och kastade ut alla vid typ 2.
Men innan dess hade vi sjukt kul allihopa!
Viktor Fasth va där me!  Grymt snygg kille faktiskt!
Han och "dittin" hade live uppträdande , kul som fan!
Ni som inte va där , NI MISSADE NÅTT!

Jag tog inga egna bilder igår , så får samla ihop från andra som gjorde det!
Har några suddiga , men d får duga sålänge! Men alla ni som har bilder från igår , skickaskickaskicka!

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på , hem till mamma o äta sen iaf.
E så sjukt deprimerad..får typ separationsångest......vill inte va själv :(

BTW , tacktacktack till Sabina , Karolina , Cec , Synne , Lisa , Sara , Emma , Emma , Alexandra , Viktor Fasth , Martin , Jocke , Josef , Dahlqvist , Micke från halland ;D , Totte , Helga , Linn , Ludde , Ralle , Jim , & alla andra snygga människor som va hos Sabina&Karro igår!
PUUUUSSSSSSPÅER!

Synne&Jag

Cec&Josef

Jag , Dahlqvist , Synne

"Dittin&Viktor" !


Kommentarer♥
Postat av: Weakzi

Aw, gulligt inlägg och tack för komplimangen!

Nej tyvärr kommer jag inte ihåg så många, men jag har faktiskt hört ifrån Dittin att du ska ha varit hans favorittjej där! ;-)



Klart vi kommer tillbaka, bara att ni hör av er och fixar något kul för oss :D

2011-05-15 @ 22:20:54
URL: http://finest.se/weakzi
Postat av: Frida

Inga problem!

Haha e det så ? ;) Sjukt kul o träffa er iaf!

Jaaa , de e klart , vi e väl alltid kul? :D

Puusss!

2011-05-16 @ 01:26:30
URL: http://fridaelinor.blogg.se//





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0