åååååhhh

Jag hitta min älskade låt , hade inte en aning om vem som gjort den , men nu har jag hittat den!
Norlie&KKV ft. Lazee - can i be the one!
LOOOOOOOOOOVEEEEEEE!


Nu har jag duschat , tvättat håret , gjort mig iordning , sköljt min piercing typ sjuttioelva ggr , e så sjukt svullen om tungan alltså! Kul menar jag , just idag också , när man ska sitta o ha möte o grejer lixom....
Men de ska fan gå endå!
Ska man va fin får man lida pin!
Badat Milton också , klätt på honom osv.
Så nu sitter man här o bloggar , läser andra bloggar och väntar på att tiden ska börja röra på sig lite!
Ska va på konsulationen 14:00 , så åker härifrån typ vid ett , e ju inte säker på exakt vart de ligger.

GAAAAH för 100% party alltså , så sjukt kul! Måste man göra om!


*vart har då fått din kropp ifrån? dina söta små läppar o lockigt hår får mig att vilja hoppa i taket , jag lockas av saker som kostar mig gaaaaalet! Mycke mer än vad budgeten klarar , men jag vill smaka en gnutta av kakan .
du är utomordentligt förbaskat fruktansvärt jävla snygg!
Jag tittar på dig , du tittar mot oss. Våra blickar dom möttes sen titta du bort.
Shit vilken attityd , men jag skådar din charm och din vackra hy.
Du dansar i ljuset och njuter av allt , jag känner detsamma , så nu e det dags , jag samlade mot och jag vågade fram , får jag lov om en dans?*

Puuuuussss ppl!



Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0