trist tisdag..

Usch va tråkigt allt är , jäkla tisdag , e så sjukt rastlös. Någon som har ett förslag på vad man kan hitta på?

Jag & Andrea sitter iaf här med två ungar som gör allt för att gå deras mammor på nerverna idag!
Milton e grinpelle och Leija e trottsig åt helvete , lyssnar typ...........noll?....
Och så e det pissväder ute så det känns ju inte som en hit att gå ut i lekparken typ direkt...
Som sagt nån som har ett förslag på vad man kan göra?

Imorgon blir det iaf in till mjölby en sväng! Kan bli bra , kan bli dåligt , sånt som märks..!

Torsdag e det skolavslutning , BVC och ta ut hårförlängningen som gäller !
Ska färga håret , färga en annan hårförlängning och så får vi se hur det blir! :)
Ska färga allt mörkare och lägga i lite mörklilaslingor! Som snooki i "jersey shore" , så himla snyggt!
Puusssss på det!

Fredag vettifan , det va nånting , men just nu kommer jag inte ihåg!
Lördag ska jag o Andrea hitta på nånting! Kulkul!
Söndag ska jag plugga matte! Duktig tjej , ska ju gå i skolan från o med nästa vecka och två veckor framåt!
Fått skitmycke beröm för det jag gjort hitills iaf , skööööönt! Ska bli underbart sen när jag e klar och bara kunna slappna av och slippa tänka på att jag har massa ogjorda saker!

Tisdag nästa vecka ska mami o jag in en sväng till mjölby (efter skolan , fan va konstigt det känns att säga det!) , betala räkningar osv.

Usch nej , nu ska jag o frugan laga mat!
Puussssspussss



Nu e ju inte det här bästa bilden på varken hennes hår eller slingorna , men tänk er lixom mörklila slingor som bara syns lite grann när man typ står under en lampa eller i solen. Sexigt!

Kommentarer♥
Postat av: jennifer sjöstne :)

ja tkr du ska permanenta ditt hår , skulle passa dig bra!:)

2011-06-14 @ 21:52:49
URL: http://jennifersjosteeen.blogg.se/





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0