omfg

Nej gud , asså jag e så sjukligt trött , de e ju fan nått fel ju.
E helt död. Skulle kunna somna ståendes för fan..USCH.

Ber om ursäkt att jag inte uppdaterade igår , skulle ha gjort de , men tiden sprang iväg!

Va ju iaf och satte i min p-stav igår! Horhelvete vad ont bedövningen gjorde , de sved som eld!
Sen kände jag ingenting , bara hörde hur de lät när hon körde in stålröret med staven i . USCH.
Lät likadant som de gjorde när dom gjorde den tuttförstoringen genom naveln som jag skrev om? BRUTALT.
Men nu sitter den där den ska iaf! Öm som satan i armen , så va ni än gör , ta INTE tag i min vänstra arm!
Har ett bandage som ska sitta i typ 5 dagar ochså , de kliar!
Men e överlycklig att jag har stt in den nu iaf!
Haha , dom mäter BMI när man ska ha preventin medel , och mitt låg faktiskt på 17 , och normalt för min längd är 22-24 , så HAHA ni som tycker jag e tjock , enligt statistiken e jag underviktig!
Men jag tänker ju fortsätta banta iaf tills jag själv e nöjd :)

Om typ en och en halv timme kommer Synne! Skulle ju träffa Dahlqvist och ****** men svarar inte i mobilen? BRA PÖJKAR , naaaaaat.

Kanske blir att kolla på bilarna i vadstena ikväll? Vem vet  , men de vore ju kanske kul ? :)
Får väl se vad bebbi vill hitta på :)

Milton e superduktig , han kan nästan vända sig nu! Och när han ligger på magen sträcker han sig efter sakerna framför honom! Pluttinutti :)

men de va väl allt för stunden , så vi hörs senare!

PUUUSSSSSS


Kommentarer♥
Postat av: Anonym

var försiktig bara så du inte går ner i vikt för mycket, för jag tycker du är fin som du är nu!

2011-06-01 @ 15:46:12





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0