oh my gosh , bed , here I come!

Trött , trött , trött , trött..........ja typ så.
Har haft bloggpaus över helgen , inte riktigt hunnit med att blogga.
Men helgen har vart mysig iaf! Gårdagen vart väl sisådär , men de va rätt mysigt endå!
Idag ska Andrea fira sin mamma och jag orkade inte stanna kvar , fick ett ryck att jag ville hem , så det blir att vara själv inatt ! :(
Menmen , ska försöka sova så mycket som möjligt , behöver ta igen lite sömn.
Man får inte sova så mycke när man har bebis och 1åring i huset , förstår ni (:
Men det gör ingenting , dom e våra änglar !
Får se , kanske blir o snacka lite skit med filip en stund sen !

Jag va ju i skolan i fredags och gjorde engelskaprov osv , fick VG+ , ganska bra för att inte ha pluggat överhuvudtaget. "du har helt klart ett MVG i höst , och ditt uttal är super" Känns "lite" bra att höra!
Jag hade ju inte tagit hem mina engelskaböcker så jag kunde ju inte plugga till provet , men det gick ju det med endå. (Y)

Imorgon ska jag tillbaka till skolan igen , ska vara där vid 8 , min franskagrupp ska hitta på nånting med mig o Milton! KUL! Det ser man fram imot! Dock inte att vara klar med allt till 8 då , men de e säkert värt det!
Sen så kommer eventuellt Jonathan & Marc på onsdag , kanske drar en vända till Vadstena? :) MYS.
Torsdag ska vi till BVC , och jag har skolavslutning! Ska bli kul o träffa allt folk igen! Har ju inte sett alla när jag vart i skolan , och nu i fredags träffade jag bara på massa 6:or som e envisa och vägrar flytta på sig när man ska förbi med vagnen. DAAAAH ? Ser ni illa eller e ni bara allmänt överlägsna ? ;O
Fredag har jag inget inplanerat ännu , men Andrea ska ju vara här , så vi hittar säkert på något kul i helgen! :)


Nej nu ska jag sova! Natti för en stund!


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0