MYYYYS

Igår vart det hemmamys med Andrea,Leija &Milton!
Vi stod ute på balkongen och så går det förbi två av polackerna som bor ovanför , och dom typ glor som fan o typ raggar och så börjar typ den ena sjunga "kraaaaama mig , kraaama mig" (ingen av dom kan svenska , nått ord bara.)
HAHA , wtf lixom? :S :D

Iaf , det vart typ tv och MASSOR med prat igår!

Helgen kommer att vara FETT mys!
Kommer att spenderas hemma med barnen , Andrea , Jonathan&Mark från jönköping!
Gulligt  , åker enda därifrån för att träffa oss! SÖT!
Så det blir mys , typ restaurang osånt nice , puuusspåden!

Idag ska vi åka med mamma till mjölby och va hos Andrea en stund! Sen hem hit igen , och så ska Milton träffa sin pappa en stund.... Vi får väl se hur det går!

Imorgon ska man till skolan och plugga och göra engelska prov osv , ser man ju fram imot..NAT.
Men ska bli skönt att få det överstökat , de e det sista jag behöver göra för att få mina betyg i engelska. Så de e ju klart värt det!'
Måste bara komma ihåg att plugga ikväll! Vilket jag säkert inte kommer orka , menmen , körbarakör!

Som sagt , nu sitter man och sjunger " hej ubbe hej, hej ubbe hej" Man ser alldeles för mycke på SVTB.




Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0