mjölby today!

Idag , om typ en timme,  ska jag , Synne&Milton dra in till mjölby och spendera lite tid hos Synne , träffa hennes mamma osv , ha lite kul :)

Igår va vi ju i lkpg , och vi skulle käkat kina eller thai , men orkade inte gå , så de blev donken ist! (Y)
Skulle köpt islatte också , men maskinen på espresso house va sönder , så de blev en ischai istället , och jag lyckades spilla ut halva över mig själv , typ hela benen och skorna...köra barnvagn samtidigt som man håller en sån mugg och ska försöka dricka är inget lyckat alls..
Men de va kul iaf , synne fick med sig lite granna hem iaf!


Måste bara säga att jag är sjukt lycklig över att jag har min syster , och jag önskar att jag vore lika stark som henne.

Ska lägga ut annonser på mina hästar  , har inte tid för dom , och kommer inte att ha det heller , kanske om några år , men dom ska inte behöva stå så länge. De vart ju lite ändrade planer , och då menar jag inte Milton.

Men är det nån som e intresserad , skriv/ring! 0729259130


Kommentarer♥
Postat av: Sabina

Hej!

fina hästar har du!

vad ska du ha för dom :)

2011-06-06 @ 23:19:38
Postat av: Frida

Ja visst e dom!

25000:- För Giggan & 5000:- för Miramis! :)

2011-06-06 @ 23:45:41
URL: http://fridaelinor.blogg.se//
Postat av: Sabina

ja okej!

Otroligt fina!

Hade jag haft kvar stallplatsen jag hade åt min förra, så hade jag köpt dom :)

2011-06-07 @ 21:55:46





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0