men snälla.

Okej , ni tycker inte att jag ska få ha barn för att jag super o allt va de e ni påstår?
Jag super inte????! Vi drack ALKOHOLFRITT rosé vin? Köpt på kvarnen i mjölby?
Vad har jag gjort som gör att socialen ska kunna ta Milton ifrån mig? Inte ett skit?
För att jag umgås med kompisar , och drack alkoholfritt vin en gång.
Guuuuuuud vilken dålig mamma jag är. Verkligen. Shit asså .



Det har varit en underbar helg btw , bästa på länge. Men de beror ju förmodligen på vilka man umgås med.
Igår så va ju som sagt mamma här och lagade mat , köpte med sig film o godis. Mys!
Sen städade jag som fan , gjorde mig iordning lite och så kom Melinda , så vi satt o prata och så .
Efter ett tag kom också Martin , så jag , Martin o Melinda kollade på film , pratade oså.
Sen drog Melinda , och klockan sprang iväg så Martin sov här. Trevlans!
Han va typ död imorse när jag gick upp med Milton , haha stackarn.
De blev typ barnprogram , kaffe  , prat , sen gick han o köpte mat åt oss (tack <3) så vi typ käkade , kollade på mer barnprogram och sen drog han hem.
Va hos tandläkaren också. Fick beröm för mina tänder där uppe , jätte jämna och fin "båge" sa hon , hahah .
Men iaf , ska till speciaister i höst , har ju typ för många tänder på nedre käken , så ska typ dra ut nån och sätta snoddar osv. (Y)
Iaf , efter de kom Melinda & Emma hit och satt o pratade massor , mys! <3

Imorgon ska jag på möte på morgonen osv , och sen kanske käka hos mamma eller nått , och senare kommer la Martin . :)

På onsdag blir de nog skola , sen stallet och efter det fira leija! Sen följer nog frugan <3 med hem tror jag , jag tål ju inte hennes katter..

Nu ska jag försöka få Milton att sova , e så sjukt trött , orkar knappt hålla ögonen uppe , fattar inte hur jag kan vara trött , men ah ...

Här e annonserna på hästarna för er som e intresserade!

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=495072

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=495068


Kommentarer♥
Postat av: Caroline

halojsan, Skit i de som snackar lixom. Jag känner endel mammor som kan ta sig ett glas även fast bebisen/barnen är hemma, så känn absolut ingen skuld till det. Det ska ju dem bara ta och skita i tycker jag. Så Lev ditt liv så kan ju de leva sitt patetiska liv som inte har något bättre för sig och ska bara klanka ner på folk som inte är värda det.

-

Sen bara en liten fråga av nyfiken het,:)'

Går du i skolan ? Eller går du bara dit ibland, Eller hur funkar det :)!

Hoppas allt är bra med dig!

Mvh Caroline

2011-06-21 @ 07:31:48
URL: http://caroliinearkefjord.blogg.se/





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0