jadu..

Vad ska man blogga om? Inte en aning , e sjukt trött idag.
Synnes mamma va så gullig och gjorde varma mackor och nudlar till oss imorse! Nått man inte är van vid! Frukost på sängen typ! Underbart!
Såg på film också , "just my luck" skitkul :)

Nu har jag tvättat , (min tvättmaskin funkar ÄNTLIGEN!) har typ "bara" 3 maskiner kvar...Inte nått man ser fram imot direkt , men de känns super skönt att kunna tvätta när jag vill! Inte behöva tvätta typ en gång i månaden eller be mamma ta lite av min tvätt när hon tvättar.
Ska alldeles strax gå mot mamma , äta middag oså. Får se om Synne kanske kommer hit sen och kollar på bilarna och sånt! :)

Imorgon kommer Andrea hit , vi ska väl typ käka middag , praaaata , oså , myys :)

Milton har blivit jätte stadig i ryggen osv! om man håller honom så han sitter i knät med ansiktet mot en , så sitter han nästan helt rakt och själv . Men han tippar ju mot sidorna , men så länge han sitter rakt!
De går så himla fort nu!
Om två veckor från han börja äta smakportioner också! De e något jag verkligen ser fram imot jätte mycke! :) Ska bli skitkul att se !
Men jag undrar hur man ska kunna mata en bebis som inte sitter upp själv? Kommer kännas jätte lustigt!
Men det e klart de går det med!

Blir inga "dagens outfits" idag , orkar verkligen inte det..!
Imorgon istället!!!
:)

Men , puusssssålänge!


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0