iiiih

Såååå , nu drog Jonthe och Ante utan o säga hejdå typ(wtf?) , så jag & Synne bebbi, Milton , ska upp till väder o soooola! Trallala , underbart!
Äääälskar vädret idag !
Efter de ska vi tjocka oss lite , och äta på västanågrillen.
Och ikväll kommer Daniel , Rickard o några! Kul! :d

Imorgon blir det shopping och thairestaurang i LKPG , med BÄÄSTA Synne!

Lägger upp dagensoutfits senare , och gårdagens outfit på Milton , han va jätte söt igår!

PUUUSSS på det , nu ska vi ut och njuta av de fina vädret!





Kommentarer♥
Postat av: ...

Herregud, vad är du för morsa egentligen? Du kanske borde tänka på ditt barn och bete dig som en vuxen istället för att bete sig som en oansvarig liten skitunge!!!!! Varför ens få barn när man inte ens kan ta hand om sig själv....

2011-06-03 @ 22:48:36
Postat av: Frida

Ursäkta , men vafan e ditt problem?! Vad menar du tyder på att jag inte kan ta hand om mig själv? Och vad e det som gör att jag "beteer mig som en oansvarlig liten skitunge" , ser inte felet om jag ska vara ärlig?

Hahah , omg.

2011-06-04 @ 09:03:17
URL: http://fridaelinor.blogg.se//
Postat av: jenny stenberg

tycker du sköter dig jätte bra! omogen som kommenterar så . din blogg är bäst frida :D

2011-06-04 @ 14:45:54
Postat av: Anonym

"Herregud, vad är du för morsa egentligen? Du kanske borde tänka på ditt barn och bete dig som en vuxen istället för att bete sig som en oansvarig liten skitunge!!!!! Varför ens få barn när man inte ens kan ta hand om sig själv...."



Skulle uppskatta om du kunde informera om varifrån dina åsikter kommer,vart du har fått denna uppfattning!Att hon inte kan sköta sitt barn?

Hur har du uppfattat det?



Det du sysslar med är bara omoget trams.

dessutom har du inte tillräckligt mycket stake att kunna ange ditt namn utan måste vara anonym!

2011-06-05 @ 16:02:06





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0