IGEN ?

Nej usch , nu e både jag & Milton sjuka , hals/förkyldningsvirus båda två.
Orkar inte med det här. Någon som skulle vilja dela med sig av sitt imunförsvar typ?
Vore skit bra!....?

Iaf , har vart på vårdcentralen med Milton nu , ska till mjölby till vårdcentralen med mig själv om typ en timme ,  sen stanna vid Andrea , ge henne en sak , och efter det hem o typ...sova?
Kanske käkar middag eller ngt hos mamma , äta bör man ju , annars dör man ju lixom.. Har ju inte all lust i världen att ställa mig o göra mat precis!

Nej , men nu ska jag leta efter halstabletter innan jag avlider här!
Tänkte skriva " puss" , men så kom jag på att nikanske blir sjuka då ,så det blir en slängkyss istället!
hahaha  , TTYL!


Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0