fan.

Jahap , nu e både jag & Milton sjuka.............Jag har ont i halsen och han e genomförkyld , hostar , och sen tror jag nog han har ont i halsen han med..............Det här e inte ett dugg roligt ska ni veta  , usch 4 månader gammal , ska inte va sjuk , och just halsen också , fyfan , uuuusch , hatar't.

Jag&Milton har iaf varit i skolan idag! Franskagruppen hade "gratulationsfest" för oss , så dom hade köpt presenter till Milton och bjöd på bakverk  o festis! Namnam! Milton tyckte det va superkul att träffa så många nya ansikten faktiskt, jag va lite rädd att han skulle tycka det va jätte läskigt , men det gick bra! Min franskalärare kärade ner sig i honom , hon sa det att hon va osöker på om hon skulle ge tillbaka honom! Haha :)
Men det va kul !

Om några timmar ska vi åka till Andrea&Leija , mina <3:an ! Myspys!

Btw , gooooooooooooooosh vad jag e kär!!! Conor Maynard & Anth , mmmmmmmmmmmmmhhhhh mumma!
Sinnessjuka röster , så söta! Vill ha , kom till mamma! ;*

Nu ska jag se om man kan hitta nått gott att äta! Vet inte vad jag e sugen på.......Kanske ska försöka få mami att komma hit med kycklingsallad? Vi åt det igår , så sjukt gott! :O
Aja , se yall later!










Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0