Du får mig att spy.

Du ditt jävla äckel , du e fan en riktig jävla hora , e du medveten om det?
Hur fan kan man betee sig så , fattar inte vafan de e som gick fel när du skapades , fast ah , det kanske inte e så konstigt med tanke på den som gick o bar dig i nio månader , för där e ju inte alla hästar hemma heller.
Men allvarligt talat?
Otrogen när man gick o vänta ditt barn? i typ 8-9 månaden dessutom?!
Och inte nog med det , samma jävla fucking månad som han föddes så knullar du en 13 åring , eller hade hon äns fyllt än förresten?
Medans du endå gick o höll på som en jävla idiot i flera månader för att få "oss" tillbaka?
Att sen dessutom knullar mjölbys största hora *** , de gör ju dig till ännu bättre pappa , plus att du tydligen i Januari försökt våldta en tjej i Mjölby (då du faktiskt i princip va tillsammans med mig? De gör ju dig till värsta förebilden för din son.
Och sen att du stöter på Sabina som du gått o sagt både till mig och andra att hon e så jävla äcklig o ful , och inte har nånting att ta på osvosv , och sen lixom går och snackar skit om nån du försökt ha kvar o få ihop ett förhållande med , som dessutom var sjukt bra vän med Sabina , asså hur långt tänker du?
Eller ska jag kanske säga NI? Nej men ligg med varandra ni , de blir säkert skitbra , bara klamydia och allt annat äckelpäckel ni kommer få , men som sagt , "superpappan"! Verkligen.
Förresten , vet du om att du gjort en till tjej med barn ? Vad ska pappa säga nudå? HIHI
LYCKA TILL , säger jag bara , LYCKA TILL!.
Ha ett bra liv , hoppas du dör i aids , och se till att jag inte ser dig , för jag kan inte rå för om det råkar bli begravning för dig lite tidigare i så fall.
Har aldrig hatat någon så mycke i hela mitt liv , och som sagt , du får mig att spy!
När man e förälder måste man tänka efter både 1 , två , kanske till och med 3 ggr innan man gör något! Men det bevisar ju bara att du fortfarande e en liten snorunge som sätter på allt och alla , hoppas kuken ramlar av eller nått. ÄCKEL  (Y)


Kommentarer♥
Postat av: Sandra Lindh

usch... Tja en del killar är sådär frida.. Det finns inte så mkt att göra åt det. försök att glömma honom. Så sjukt av honom att göra så men han kanske inte var med när gud delade ut hjärnorna.



Men... hoppas att det blir bra. Har inte varit med om att en kille varit otrogen men det är hans eget fel om han t.e.x inte får träffa milton. det är han inte värd heller. Tkr iaf inte jag. En sån person borde låsas in eller åka in på metalsjukhus för det är inte normalt. tja.. Vi får väll hoppas att han får en könssjukdom och lära sig av sina misstag i fortsättningen. Hoppas allt blir bra Kram.

2011-06-17 @ 13:19:03
URL: http://mysticwolf.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vad som än har hänt, så skriver man inte ut det på hemsida, det är allvarligt också kan jag lova.



Kram Lotta

2011-06-17 @ 15:01:42
URL: http://mittlivplandet.blogspot.com
Postat av: Frida

Ursäkta mig LOTTA , men har jag nämt hans namn? Nej , och då e det väl endå inte så olagligt , eller?

Sen att alla förstår , de e en annan sak , men jag har inte nämnt hans namn , så han kan inte anmäla mig för det.

2011-06-17 @ 19:24:00
URL: http://fridaelinor.blogg.se//
Postat av: Ida

Ja det uppgår ju inte emot vad han gjort. Förstår inte hur man ens kan försvara ett sånt äckligt beteende. Rättspsyk är rätta ordet alltså...

2011-06-17 @ 19:30:22
Postat av: anonym

men hallå. ni vet inte ens vad som har hänt , döm inte han före !

ida eller vad nu nu heter,

skiter i vart du kommer ifrån,

kolla på eran FINA familj !

2011-06-17 @ 21:49:51
Postat av: sabina

vilket svin! Stå på dig bara tjejen !

2011-06-17 @ 22:47:06
Postat av: jenny stenberg

grym är du frida! bry dig inte om vad andra säger, du vet bäst själv och du har inte skrivit något fel :)

2011-06-18 @ 11:24:02
Postat av: Lotta

Frida, Milton är er gemensamma son. Ni har tagit ett beslut om att vara hans mamma och pappa. ¨Tänk om jag skrev om dig på min blogg och din familj på detta sätt skulle du tycka att det känns rätt. Det ni har problem med inom familjen det kan du ta bakom bloggen. Ring gärna mig så kan vi prata om det, träffas m.m. Det här är på en låg nivå. Vi tycker om dig Frida vad som än händer, så var en god förebild som mamma, det vill vi även att pappan ska vara. Kram Lotta

2011-06-18 @ 22:38:51
URL: http://mittlivplandet.blogspot.com
Postat av: Emma Kjernell

säger bah fyyy fan !!! hur kan man va så jävla dum ?? Du har gjort rätt hela tiden frida som väljer att ta hand om milton själv <3 finns för dig <3

2011-06-19 @ 14:13:48
URL: http://emmakjernell.blogg.se/
Postat av: anonym

det är ett olaga hot det där i slutet, fjortisjävel. du super och festar och har ett litet barn? och du är nog den mest omogna tjejen jag nånsin hört talas om. allvarligt sluta snacka så mycket skit, tror nog soc kommer ta ditt barn när dom får veta allt tillslut. äckel hora.

2011-06-19 @ 15:25:03
Postat av: Frida

Lotta :

Jasså det vil ni , och hur tycker ni att ni har lyckats med att få honom att vara en bra förebild som pappa då om jag fråga?

Så de e lågt av mig att tycka att alla andra borde få eta vad han faktiskt gör/gjort , eftersom de bara e jag som får ta skit hela tiden.

Jag har inte gjort nått fel som mamma , vad finns de att klaga på? Att jag röker möjligen , men njaaae , inte ens det , för det är en sådan alldaglig sak , vi lever ju endå på 2000 talet.

Jag e ju inte ensam om de precis.

Men vad annars gör mig till en dålig mamma?

2011-06-19 @ 17:00:23
URL: http://fridaelinor.blogg.se//
Postat av: Anonym

Frida, jag håller med dig.

Riktigt dåligt gjort av honom, och du tar säkert jättebra hand om Milton.

Jättemånga mammor röker, och är ändå världens bästa.

Om man inte tycker och tänker samma som dig, ska man väl inte bry sig och kommentera.

Jag lider med dig , Frida. :(

2011-06-19 @ 17:18:04
Postat av: en trogen läsare

som jag ser det så verkar Lotta bara bry sig om ditt eget bästa och jag tycker du ska ta vara på de. För man ska ta vara på de människor som älskar en. och det finns ingen perfekt människa, varken om man är pappa eller mamma så är man perfekt. Men man kan alltid göra det bästa. Men alla människor gör misstag. och vissa saker kan vara jobbiga att förlåta, men det är något man måste lära sig att göra, förlåta andra människor.

2011-06-19 @ 17:54:43
Postat av: Sandra Fridas stora syster

Lotta:Att jag tar det här är för att detta är enda sättet att nå dig,men nu får du väl ändå ta och ge dig?

Du om någon är väl vuxen nog att ha förstånd att man inte för en diskution på detta vis?



Och sedan en fråga,vad är det du skall skriva om min familj?Vart är du inblandad i allt detta?I vilken situation stöttar du din systerson?

2011-06-19 @ 18:08:51
Postat av: Annicka

Till den anonyma: För det första så SUPER INTE Frida. För det andra så är hon en SUPERBRA mamma. Jag fattar inte varför man ska kommentera nåt och inte kunna skriva vem man är.SVAGT!!! Jag tycker nu att ALLA ska SLUTA och TRACKA Frida. Hon gör det ju jättebra som tar hand om lilla Milton. och hon gör det faktiskt kanonbra. Alla vet vad HAN har gjort. Och det finns inget försvar i hela världen för det. Låt nu Frida vara i fred. Massa kramar till dig Frida.

2011-06-19 @ 19:17:54
Postat av: Rebecka Sjögren

Frida, angående det där med att du skulle vara en dålig mamma - stå på dig! Du har inte gjort något som skulle tyda på att du skulle vara en sämre mamma än någon annan. Snarare bättre, vi som läser din blogg vet att du tar jättebra hand om Milton och att du är en jättebra mamma. Och det är väl dessutom helt normalt att vilja umgås med vänner, festa och ha kul - även som mamma? Att du är tonåring har väl absolut inget med saken att göra heller, tycker jag.



Sen att det här med Alex kanske inte hör till bloggen och allmänhetens öron, det håller jag med om. Förstår att du är upprörd, men kanske borde inte allt detta nå ut till oss. Det kan läsas av fel personer och de kan vända och vrida på det hur bäst de vill, sedan är snacket igång igen. Det är tragiskt, men det finns tyvärr folk till allt..



Men som sagt. Du är inte värd att behandlas så dåligt. Ingen är det! Så stå på dig, låt ingen trycka ner dig och skit i alla andra som har åsikter om din roll som mamma. Kram!

2011-06-20 @ 23:03:23
Postat av: anonym

Hej Frida! Idag var jag på socialtjänsten och överlämnade denna information. Det är inte för att på något sätt försöka förstöra för dig Frida, utan att jag bryr mig om att det finns ett barn där ute som lever i ett otryggt hem. Frida, du måste insé att du kan inte beté dig som en 14åring när du har en son. Allt blir annorlunda när man skaffar barn, och det är just det du inte insett. Du måste mogna Frida. Jag hoppas att socialen ger dig en chans till det.

2011-06-21 @ 12:48:18
Postat av: Sara

sara gillar annickas kommentar

2011-06-21 @ 19:14:45
Postat av: Frida

Men vad e det jag gör som e så himla omoget och som gör att Milton lever i ett otryggt hem ?

Du kan förklara det för mig tycker jag .

2011-06-22 @ 09:13:36
URL: http://fridaelinor.blogg.se//
Postat av: Sanna Ånstad

Jag känner inte Frida men asså hon är faktiskt en bra mamma vad jag har hört. Jag tycker hon är en bra förebild för sin son och vad nu han har gjort så tycker jag att frida har all rätt i världen att skriva vad har har gjort och vad hon tycker om honom. För så som han har gjort så gör man faktiskt inte! Så jag förstår inte varför nu sitter och hackar på henne? Och varför skriva att ni är anonyma? Vågar ni inte stå för vilka ni är eller? Ni skriver att det är långt av frida att skriva ut detta på sin blogg men asså vafan vad är det som är så lågt med det? Hon har inte skrivit hans namn. Hon göt allt för att milton ska må bra och ha det så tryggt som möjligt. Jag är stolt över Frida för att hon klarar att ta hand om Milton själv, Visst jag känner henne inte men jag skulle faktiskt vela lära känna henne för verkar sjukt snäll och trevlig. Hoppas allt är bra med er kraaam!

2011-06-22 @ 14:11:11





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0