buuuuuwhuuw

Jahap , nu sitter man här helt själv , eller ah , Milton sover så han räknas inte riktigt så.
Har ju som sagt vart i Mjölby idag med Andrea , Leija &Milton.
Träffade Elin Fredriksson , Carro , Paow , och Chanette (stavning?) TrevligtTrevligt!

Sen gick jag o Andrea hem till henne , lagade mat , lämnade massa packning , (eller ah , Andrea gjorde mat) Så sjukt gott va det! MUMMA!

Så satt vi o väntade på att klokan skulle gå med två griniga barn , inte jätet spännande.....
Milton har blivit så himla bortskämd med att sitta i knät , så nu går det inte att lägga ner honom nånstans , han blir verkligen hysterisk! Skojjar INTE!
Och så va han övertrött också..... kanon!

Men nu som sagt har iaf jag åkt hem, så nu har jag separationsångest , komma hit nån o hålla mig sällskap? :( Saknar min fru!!!
E verkligen depp :(

Imorgon är det skolavslutning och BVC som gäller! (Y)

NEJMEN NU SKA JAG GÅ OCH GÖRA CHOKLADBOLLAR OCH SITTA O TJOCKA MIG I MIN ENSAMHET!

Puuususssshej!








Kommentarer♥





Här kan du kommentera inlägget. Alla inlägg checkas innan publicering , spam raderas omedelbart. Fotografier tagna av mig (innehar bloggens adress på bilden) är förbjudna att kopiera om inget annat står. Kram fridaelinor♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0